طراحی سایت صنایع دستی

برای فروش اینترنتی تمامی محصولات و مصنوعات دستی خود ، سوغاتی های شهر خود بهترین گزینه طراحی یک سایت زیبا صنایع دستی است.

طراحی سایت صنایع دستی

ساخت سایت صنایع دستی یکی از انواع سایت است که در دسته بندی طراحی سایت های فروشگاهی قرار میگیرد ، افرادی که در حوزه معرفی ، ساخت و فروش صنایع دستی فعالیت دارند بهترین اشخاص برای تهیه و طراحی این نوع از سایت ها میباشند.در این مقاله برای کسب اطلاعات دقیق شما در این موضوع سعی بر این شده است که مطالبی در زمینه انواع سایت های صنایع دستی ، شیوه های طراحی آنها و امکانات یک سایت خوب صنایع دستی برای شما ارائه دهیم . با ما همراه باشید.

هدف از طراحی سایت صنایع دستی

هدف از توسعه و طراحی سایت هایی که در زمینه صنایع دستی فعالیت دارند میتواند بسته به نیاز های کارفرما و کسب و کار ایشان متفاوت باشد ، با این حال اصلی ترین هدف طراحی این نوع از سایت برند سازی و فروش محصولات و مصنوعات دستی کارفرما میباشد. لازم به ذکر است که هدف هر طراحی سایتی میتواند ورود به دنیای دیجیتال و گسترش کسب و کار شما بصورت آنلاین باشد.

اهمیت طراحی سایت صنایع دستی

اهمیتی که طراحی یک سایت فروش صنایع دستی و سوغاتی دارد را باید در پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن فروش تمامی انواع محصولات موجود در بازار دانست ، امروزه تقریبا هر چیزی در اینترنت به فروش گذاشته میشود و هر چیزی خرید میشود. صنایع دستی ایرانی که جای خود دارد :)

طراحی سایت صنایع دستی مناسب چه کسانی است؟

هر شخصی میتواند یک سایت در این زمینه طراحی کند و محصولات خود را معرفی و به فروش بگذارد با این حال طراحی سایت صنایع دستی برای افراد زیر مناسب تر است.

  • همه افرادی که در خانه اقدام به تولید محصولات خود میکنند.
  • کارگاه های کوچک صنایع دستی
  • صاحبان مغازه فروش صنایع دستی و سوغاتی
  • افرادی که علاقه مند به معرفی صنایع دستی ایرانی هستند.

مزیت های طراحی سایت صنایع دستی

سایت هایی که در زمینه های محصولات خانگی و دستی طراحی میشود مزیت های زیادی برای صاحبان سایت های خود دارد ، مهمترین مزیت آن میتواند با سئو و بهینه سازی سایت خود در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرند و درآمد بسیار بالایی را برای خود به ارمغان بیاورند.از مزیت های دیگر طراحی سایت فروش سوغاتی برای افراد شناخته شدن برند آن ها و به اصطلاح برند سازی اصولی آن ها میباشد.مشتریان شما میتوانند مصنوعات شمارا با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین محصول را برای خود خریداری کنند ، بنابراین بهبود تجربه خرید از دیگر مزیت های طراحی این نوع از سایت ها میباشد.

مزیت های طراحی سایت صنایع دستی

خدمات طراحی سایت صنایع دستی

خدماتی که علاوه بر طراحی و توسعه سایت در زمینه صنایع دستی در شرکت ایپک ارائه میشود به شما کمک میکند که هر چه سریعتر فروش خود را در اینترنت آغاز کنید.از مهم ترین خدماتی که ایپک ارائه میدهد شامل : سئو سایت صنایع دستی ، پشتیبانی سایت صنایع دستی ، طراحی لوگو برای سایت های صنایع دستی ، معرفی سایت به سیستم ترب و... میباشد.

انواع سایت صنایع دستی

همانطور که بیان شد سایت ها بر اساس نیاز کارفرما و صاحبان آن ها میتوانند امکانات ، ظاهر و ... متفاوتی داشته باشند در زیر با بررسی هر یک از انواع سایت های صنایع دستی بهترین نوع از این سایت ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

طراحی سایت شرکتی صنایع دستی

سایت های شرکتی صنایع دستی بیشتر با هدف برند سازی ، معرفی شرکت و شخص سازنده و معرفی محصولات و مصنوعات تولیدی طراحی و توسعه داده میشوند و امکان فروش آنلاین فقط با تماس تلفنی برقرار است . تمامی امکانات یک بلاگ نیز در این سایت ها وجود دارد.

طراحی سایت فروش صنایع دستی

سایت هایی که علاوه بر امکانات یک سایت شرکتی با هدف فروش آنلاین صنایع دستی و سوغاتی طراحی و توسعه داده میشوند در این دسته قرار میگیند مهم ترین وجه متفاوت این نوع سایت ها وجود یک سیستم فروش آنلاین کامل در این سایت ها میباشد.

روش های طراحی سایت صنایع دستی

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایپک با تیم فنی متخصص در زمینه های مختلف و تکنولوژی های متفاوت با استفاده از تکنولوژی های متفاوت اقدام به طراحی انواع سایت بالاخص سایت های صنایع دستی میکند انواع روش های طراحی رامیتوانید در ادامه مطالعه کنید.

طراحی سایت صنایع دستی با المنتور

سایت هایی که با استفاده از المنتور در زمینه صنایع دستی و فروش سوغاتی طراحی میشوند بهترین گزینه برای شروع یک کسب و کار در اینترنت میباشد ، هزینه نسبتا کم از مزایای این روش طراحی سایت میباشد.

طراحی سایت صنایع دستی با وردپرس

وردپرس یکی از مهم بهترین سیستم ها مدیریت محتوا میباشد که طراحی یک سایت اختصاصی با کدنویسی قالب اختصاصی ، یکی از پر طرفدارترین روش طراحی سایت صنایع دستی میباشد ، این روش طراحی از صفحه ساز هایی مانند المنتور استفاده نمیکند و از کدنویسی قالب بصورت اختصاصی طراحی میشود.

طراحی سایت صنایع دستی اختصاصی با لاراول

اگر شما ایده ای نو برای توسعه یک سایت فروش آنلاین صنایع دستی دارید بهترین روش برای طراحی آن کدنویسی آن با استفاده از فریم ورک لاراول میباشد.در این روش علاوه بر پوسته ظاهری سایت ، سیستم مدیریت محتوای آن نیز با استفاده از کدنویسی اختصاصی طراحی و توسعه داده میشود ، هزینه بالا از ویژگی های این روش طراحی میباشد.

امکانات طراحی سایت صنایع دستی

سایت های صنایع دستی بسته به نیازمندی کارفرما و نوع سایتی که در قسمت های قبلی به آن اشاره شد امکانات متفاوتی دارند با این حال امکانات زیر را میتواند یک بسته پیشنهادی استاندارد سایت های صنایع دستی دانست

قابلیت های طراحی سایت صنایع دستی

  • مدیریت مصنوعات و محصولات
  • مدیریت دسته بندی محصولات
  • مدیریت سفارشات
  • سبد خرید
  • مدیریت پرداخت ها
  • مدیریت مقالات و اخبار
  • دسته بندی مقالات و اخبار
  • مدیریت برگه ها
  • مدیریت برچسب ها
  • مدیریت افزونه ها
  • صفحه لندینگ اول
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه سوالات متداول
  • و امکانات دیگر

نمونه کار های طراحی سایت صنایع دستی

شرکت ایپک با تیم متخصص دارای نمونه کار های زیادی در زمینه نمونه سایت های فروشگاهی صنایع دستی میباشد ، شما میتوانید با بررسی نمونه سایت های ایپک در این زمینه سایت هایی که با سلیقه و نیازسنجی های شما همخوانی دارید برای ما ارسال کنید . نمونه سایت های فروشگاهی

سئوی سایت صنایع دستی

هر سایتی در هر زمینه ای بعد از طراحی ، نیاز به سئو دارد ، سئو سایت های فروشگاهی صنایع دستی یکی از خدمات ویژه ای است که شرکت ایپک در دپارتمان سئو و بهینه سازی خود ارائه میدهد.

بهترین شرکت طراحی سایت صنایع دستی

شرکت های زیادی در شهر های بزرگ ایران در زمینه طراحی سایت مخصوصا در زمینه ساخت سایت های صنایع درستی فعالیت دارند با این حال شما برای پیدا کردن بهترین شرکت به منظور سفارش طراحی سایت خود باید به رضایت مندی مشتریان ، نمونه کار هایی که تاکنون طراحی کرده اند و ... توجه کرد. شرکت طراحی سایت ایپک با تیم متخصص فنی در دپارتمان های مختلف بهترین گزینه برای ساخت سایت صنایع دستی شما میباشد.

هزینه طراحی سایت صنایع دستی

قیمت طراحی سایت صنایع دستی با توجه به امکانات آن سایت و روش طراحی آن متفاوت است شما میتوانید با توجه به نیازسنجی های خود در قسمت تعرفه های طراحی سایت فروشگاهی ، قیمت دقیق آن ها را مشاهده و سفارش بدهید با این حال ساده ترین حالت یک سایت صنایع دستی از قیمت 4,900,000 تومان شروع میشود.

سفارش طراحی سایت صنایع دستی

اگر تمایل به سفارش یک سایت زیبا و کارآمد در زمینه صنایع دستی و فروش سوغاتی دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید و یا از طریق یکی از راه های زیر سایت خود را سفارش دهید

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت صنایع دستی بسته به نیاز خود
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

مقالات طراحی سایت
2 ماه قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه